Goede ervaring. Wij maakten ons zorgen of de muren. Gerwin is wezen kijken en gaf ons een goed advies. Gerwin heeft zijn werk prima gedaan.Fam uit Olst
Ik ben tevredenMevr uit Olst
Goede kwaliteit voor Goede prijs en denk ook mee en advies.Diana uit Olst
Zeer vriendelijke man. Werkt erg netjes.Mevr uit Olst
Gerwin is een zeer vriendelijke en ervaren vakman die goed is in zowel adviserend als uitvoerend werk. Super blij met het eindresultaat.Familie uit Olst
Positief. In afstemming. Wederzijds vertrouwen. Goede kwaliteit. Klantvriendelijk. Eindresultaat naar tevredenheidFam uit Olst
Prima vakman, die weet wat hij doet.Lyda uit Wijhe
Mijn ervaring is heel goed. Gerwin heeft uitstekend werk geleverd. Ik ben erg tevreden met het resultaat.Henk uit Olst
Gedegen werk. Veel ervaring en goede kijk op de werkzaamheden die uitgevoerd werden.Joke uit Olst
No nonsense, vriendelijk, voldeed aan mijn verwachtingen, betrouwbaar, staat voor kwaliteitChristian uit Olst
Ik kende Gerwin al van waar hij eerder heeft gewerkt goede schilder en zijn zoon doet het ook goedFam uit Olst
Betreft de afgesproken werkzaamheden, deze heeft hij netjes uitgevoerd. In overleg kon er een datum besproken worden wanneer de klussen uitgevoerd konden worden.Marloes uit Olst
Gerwin is een fijn en kundig persoon. Hij reageert snel en enthousiast op vragen en zijn flexibiliteit is heel prettig. Naast dit alles is Gerwin een kundig vakman. Wij zijn erg tevreden over Gerwin en zijn dienstverling.Fam uit Olst
Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft me snel en precies naar verwachting kunnen helpen. Ik zou hem zo weer vragen.J uit Olst